Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz seriws może działać lepiej.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Dowiedz się więcej

Wybierz inny kraj (pokaż wszystkie)

    Zmień język

    • PL
    • EN
    • DE
    • FR
    • RU

    Reklamacje

    Rynkowy sukces firmy zależy od poziomu zaufania klientów i konsumentów do firmy i jej marek. Zaufanie stanowi dziś istotny czynnik budowy konkurencyjności, a jego fundamentem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produktów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby to właśnie jakość  stanowiła charakterystyczną cechę wyrobów sygnowanych marką Capricorn.

     

    Fundamentami naszego systemu kontroli jakości CAPRICORN QUALITY SYSTEM są:

    1. Dbałość o zgodność z wymaganiami norm i przepisów prawa budowlanego w Polsce oraz krajach, w których dystrybuujemy nasze wyroby;
    2. Zgodność z międzynarodowym Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2009,
    3. Troska o najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów pracowników wszystkich wydziałów biorących udział w procesie produkcji, dystrybucji i sprzedaży;
    4. Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez stałe podnoszenie i doskonalenie obowiązujących standardów jakości produktów i towarzyszących im usług.

    W celu ułatwienia Państwu procedury reklamacyjnej, prosimy o wypełnienie Formularza zgłoszenia reklamacyjnego i odesłanie go pocztą lub mailem na adres: marta.skorzynska@capricorn.pl. 

    W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących reklamacji prosimy o kontakt z naszym Działem Jakości pod numerem +48 74 8503 511.