Reklamacje
Rynkowy sukces firmy zależy od poziomu zaufania klientów i konsumentów do firmy i jej marek. Zaufanie stanowi dziś istotny czynnik budowy konkurencyjności, a jego fundamentem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produktów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby to właśnie jakość stanowiła charakterystyczną cechę wyrobów sygnowanych marką Capricorn.
Fundamentami naszego systemu kontroli jakości CAPRICORN QUALITY SYSTEM są:
- Dbałość o zgodność z wymaganiami norm i przepisów prawa budowlanego w Polsce oraz krajach, w których dystrybuujemy nasze wyroby;
- Zgodność z międzynarodowym Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2009,
- Troska o najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów pracowników wszystkich wydziałów biorących udział w procesie produkcji, dystrybucji i sprzedaży;
- Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez stałe podnoszenie i doskonalenie obowiązujących standardów jakości produktów i towarzyszących im usług.
W celu ułatwienia Państwu procedury reklamacyjnej, prosimy o wypełnienie Formularza zgłoszenia reklamacyjnego i odesłanie go pocztą lub mailem na adres: reklamacje@capricorn.pl.